Saturday, January 1, 2011

whatever life.....

aku slalu view blog orang.baca cerita orang.kadang2 jeles jugak tngk pix2 dorg yang cantik2.nampak sangat macam aku xde life.aku terfikir kenapa aku xpunya kehidupan yang macam dorang?kenapa aku xamek pix best2?kenapa itu.kenapa ini.haihhhhh...

tadi aku g interview.xbest langsung.aku ingatkan keja tuh untuk position management ke apa.ini tidak,dia mintak aku jd sales.doi serius kawan,aku belajar penat2,nak jadi sales ja?aku xpandang rendah kat keja tuh.tapi salah ke kalau aku demand sket?aku layak nk demand sbb aku da penat btungkus lumus harung pahit getir mencari ilmu taw dak.tapi ada sorang umat ne pesan kat aku untuk mula dari bawah.xhabis bawah ke aku mula?dari spm,diploma sampai ke degree..dari bawah gak semua tuh.

lepas interview.aku ngn mak p cari kabinet.kabinet untuk letak baju2 aku.pastu g beli cat untuk bilik.gaya macam baru pindah ja.sebenarnya cat aku sempat di cat separuh ja sebelum cat tuh habis.(paham x?). sempena tahun baru ni,aku nk ubah sket kesenian bilik aku,aku decide nk cat separuh lagi.guna duet mak beli.aku mana ada duet.kenyataan yang sadis.

padan muka aku.

No comments:

Post a Comment