Monday, January 3, 2011

mencari tuhanku

aku terlahir sebagai ISLAM. bertapa aku teramat bersyukur dengan anugerah ini.namun aku xmaw menjadi ISLAM cuma pada nama.aku xmaw ISLAM cuma di ic.aku sebenarnya masih tercari-cari ISLAM ku.ISLAM didalam diri ku.aku selalu buat silap.tapi aku masih ISLAM.aku pilih untuk berpegang kepadaNya.aku cintakan ALLAH.sebab aku sedar sebanyak mana dosa yang aku telah kumpul dalam hidup ku.ALLAH malah maha mengampuniku.setiap hari.setiap detik.aku harap aku lebih cintakan ALLAH dari mahluknya.

doaku..
sujudku..
nyawaku..
hidupku..
matiku..

aku cinta padaMU ALLAH.sungguh cintaiMu.aku sangat rindu pada sang cahaya hidayahMu.aku sangat dambakan imamku. aku ingin ditemukan dengan imamku secepatnya ya ALLAH.aku benar rindukan imamku.rindukan imamku membawaku mendekatimu secepat yang mungkin.


No comments:

Post a Comment