Thursday, January 13, 2011

tenangkan hati atas batu..

bad day i guess,,xpasal2 ja status aku kat mukabuku sana dah sakitkan hati amy. pelik gak aku sebenarnya.pada pendapat aku, dia xperlu nak tergugat dengan status aku yang sebenarnya berbunyi mengherdik kemahatololan diri aku sendiri..hmm dia terasa,tapi knapa dia terasa????

berbalik pada tajuk entri isyak ne..tiap kali aku ada masalah, aku akan pegi lepak kat port penang. tmpt tu sgt menenangkan. facing island n sunset view. ombak besar n angin kuat ptg tadi. cukup untuk menyusahkan aku menelan chicken mc deluxe pasai sos asyik meleleh ja di tiup angin kurang sepoi2.

macam biasa aku lepak sorang2.aku ada ramai kawan tapi aku lepak sorang bila ada masalah. slalu aty teman aku.tapi rasanya masa cukup untuk mengubah manusia. aty bagi aku da berubah secara total. xpela.aku anggap ja dia da ada life tersendiri. maybe da sampai masa untuk aku jarakkan sikit diri ku dari dia.

jujurnya aku xbiasa dengan keadaan hidup aku sekarang. tanpa aty. tanpa amy. rasa macam kekok. tapi aku xboleh terlalu meminta2.

berbalik pada cerita aku kat port penang tadi. sebenarnya plan asal nak lepak rooftop ja sampai malam tapi aku rasa seram plak lepak atas tu sorang2. slalu ngn aty xtakowt sgt. and memandangkan langit mendung ptg td, aku bajet mesti xda bintang malam ne. sbb tu aku terus gerak ke pantai.

sambil2 makan beger pakcik donald, aku sempat berkarya..begini bunyinya..(sambil menjilat sos tepi beger yang sipi sipi nak kene seluar aku...)


semilir songsang ini buat aku hanyut
kedinginan ini buat aku ingin kamu
jauh si helang melintangi ombak
aku merayu kepedasan
panas pada kekecewaan yang terungkit

ohh
hitam langit meruntun jasadku
terbang
dan lalu terus hilang
seperti rasanya
aku masih maya



No comments:

Post a Comment