Monday, January 3, 2011

plan hidup

aku da abes study.fakta sadis.lagi sadis bila aku sedar yang aku xbkeja lagi.mak aku cakap "ala duk jela umah ngajaq adik ang,xyah hantaq p tuisyen dah kali tuh".ok.aku belajaq sampai degree.tapi harapan mak aku cuma nak aku dok umah ngajaq adik aku.ok.ok mak.ok.adoi so xyah cari keja la neh?hahaha.

plan aku nak bukak bukushop.ni bukan plan mengarut kawan-kawan.aku dah design bukushop aku sendiri.aduh indah sih.dinding kaca.2 tingkat.kat luar aku ingat nak tanam pokok tinggi jenis rhu.pastu lantai ingat nk guna parquet hitam atau design marble warna hitam. rak buku jenis attach ngan meja.buat kafe sama dlm tuh.xyah ajak starbuck join.ingat nk suh keena supply cupcake.

aku xleh attach design kat sini.nnti orang tiru! hahahaha

2 comments:

  1. WOW!!~..
    baik punya bisnes!!~..
    nak join!!.. :)
    btw, gudluck 4 da plan..

    ReplyDelete
  2. plan pakai modal kawan.modal xdak kira ckp pakai air liur jela.haha thanks!

    ReplyDelete