Saturday, January 22, 2011

i love you amy

banyak janji yang xtertunai.banyak kenangan yang tertinggal.yang aku bawa hari ini hanya lah sekeping hati yang masih tersisa mencintai mu sampai mati.wah..jiwa plak pagi2 ahad neh.

saja tiba2 teringat ex bf aku dulu tu.

smalam aku dapat msg dia.blank msg.lewat plak tu.aku taw waktu tu dia rindukan aku.cuma dia xtaw yang aku setiap saat xpernah lupakan dia.blog ne bnyk aku cerita pasai dia.sebab bagi aku dia tu semacam inspirasi sunyi.

aku menulis bila kesunyian.

amyli'story...aku harap satu hari nanti dia dapat baca entri2 aku disini,supaya dia paham yang aku cintai dia bukan sekadar dengan senyuman dia..lebih dari itu..aku cintakan sifat dia..aku cintakan layanan dia..(sory bunyi mcm mengelikan hehe)..

being with him..i have no regret anymore in life..

i want to grow old holding his hand..

i want to be someone who can see his smile everyday..

i just hope that at least if im not going to be his wife..just let me be his angel in life.so i can take care of him everytime he feel like dying.

i love you amy.

1 comment:

  1. mcm mane amy nak baca.. die tau ke url blog u??
    biar i bgtau k??.. ahahaha.. ;p

    ReplyDelete