Saturday, April 9, 2011

ini masanya..

mungkin setakat hari ni saja blog aku bertajuk amyli..lepas ni da xda cerita tentang amy dan obses yg keterlaluan terhadapnya..senyapku mencari makna tersembunyi di sebalik perasaan cinta yg menakutkan tersebut..aku jadi makin takut apabila tersedar bahawa aku telah meletakan cinta di tempat yg salah..masyaALLAH..ampunkan aku..

patutnya cinta diletakkan pada Pemilik cinta iaitu ALLAH..kemudian para nabi dan rasul..kemudian ibu bapa..seterusnya..ya.aku mengambil masa yg agak lama untuk memahami tingkat2 cinta tersebut..masyaALLAH...

seorang hamba ALLAH telah bersama ku..menyedarkan ku..tentang singkatnya hidup, lebih singkat lagi sebuah kematian..

dia ingatkan aku..andai kata nyawa aku direntap saat ini..apa bekalan ku? adakah drum itu bekalan aku? adakah cinta yg obses itu bekalan ku? adakah kelalaian ku itu bekalan ku? adakah gig tu bekalan aku?

tidak.

No comments:

Post a Comment